Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

21.08.2015

Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Методи складання основних пелюсток, парочка дрібних рад, приклади та схеми. Нічого глобального, але новачкам, сподіваюся, допоможе. На істину в останній інстанції жодною мірою не претендує, просто методи які використовую я.

Матеріали та інструменти.

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Справжні тсумами-канзаші виготовляються з натурального шовку, але, в принципі, на них можна пустити шматочки практично будь-яких тканин потрапили вам в руки.

Я зазвичай використовую креп-сатин, атласні стрічки, капрон і органзу.

креп-сатину широка колірна гамма і, відповідно, простіше знайти певний відтінок, квадрати потрібного розміру нарізаються самостійно — не виникає проблем з пелюстками одного кольору і різної величини. Він м’який — круглі пелюстки виходять ніжніше і їм простіше надати потрібну форму. Для створення гострих пелюсток м’якість креп-сатину це скоріше мінус — заготовки при складанні доведеться пропрасовувати праскою. Однак, все залежить від того, який пелюстка ви хочете отримати. З явних мінусів — при опаливании чорніє, тому зі світлими відтінками виникають проблеми. Якщо зазіватися — не плавиться, а горить.

Органза — добре плавиться, не змінює колір під час оплавлення. Але сиплеться сильніше, ніж креп-сатин і легко деформується, тому поводитися з нею доведеться дуже обережно.

Капрон. має те ж саме перевага, що і органза — чудово плавиться. Однак, на відміну від неї, він не сиплеться і зовсім не деформується. Працювати з ним дуже просто, але він дуже жорсткий, круглі пелюстки з нього виглядають незграбно. Але для гострих він — цілком підходить.

Атласні стрічки — добре опаляются, майже не деформуються, легко нарізати на квадратики. Жорсткіше, ніж креп-сатин, але м’якше капрону. Однак, з пошуком потрібного відтінку і, особливо, стрічок одного кольору, але різної ширини можуть виникнути проблеми.

Якщо ви тільки починаєте займатися канзаші — раджу взяти атласну стрічку шириною 5см. Чим ширше стрічка — тим більше пелюстка і тим простіше з ним працювати. Але, повторюся, підійде будь-яка не дуже сильно сыплющаяся тканину.

Намистини. фурнітуру. стрази. паєтки та бісер додавати за смаком :)

Також вам знадобляться голка з ниткою. ножиці та пінцет — підійде будь довгий пінцет, з протяжною площею притиску на кінцях. Наприклад, медичний, який можна дістати в аптеці. Або швейний — з магазинів для рукоділля.

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Для розмітки тканини знадобляться лінійка, ручка, кравецькі олівець білого кольору або шматочок мила (для темних тканин)

Також вам потрібнісвічка для опаления країв, шпильки та клей. В оригінальних канзаші використовується рисовий клей, зварити його не складно, але сохне він ДУЖЕ довго, і потрібен певний навик спілкування з ним. І мега-акуратність, щоб не розвести свинюшник при його приготуванні і використанні, чого мені ніколи не вдавалося :)

Найчастіше я використовую клей для тканини Gutermann creativ — він багаторазово перевірений під дощем і в пранні, швидко схоплюється, міцно тримає і залишається прозорим після висихання. Добре клеїть тканину до металу і пластику, паєтки, стрази та інше тримає намертво. При спробі відірвати приклеєну намистину — частенько ламається сама намистина. Та й тюбик у нього зручний — легко наносити потроху. Продається в магазинах для рукоділля. Також можна використовувати Момент-кристал, він дешевший, його простіше знайти. Але користуватися ним не так зручно, і при висиханні він іноді біліє.

Іноді, для додання квітці жорсткості, я використовую лак для волосся. З часом, правда жорсткість пропаде, але щоб зафіксувати форму до збірки, перед подальшим закріпленням клеєм — цей спосіб прекрасно підходить. Можна, звичайно, попередньо тканина «нажелатинити», але тоді ви отримаєте жорстку тканину, що для круглих пелюсток не є добре. Простіше розправити пальцями м’який пелюстка і пшикати на нього лаком.

З іншого боку, термін «зберігання» залежить від самої тканини і використовуваного лаку. Канзашку з атласних стрічок сбрызнутую синім «Тафтом» я тягаю вже півроку — і вона досі тримає форму і відчутно жорсткіше, ніж інші.

до Речі, спочатку спробуйте лак на шматочку тканини і дайте йому повністю висохнути — у деяких тканин після лаку змінюється колір.

Багато радять, зберігати тканина вже нарізаною, мені зручніше нарізати потрібну кількість квадратиків для кожної конкретної роботи. Деякі складають шматочки пінцетом, інші пальцями.

загалом, робіть так, як вам буде комфортніше :)

Якщо тканина сильно сиплеться, краю квадратиків можна обережно оплавить. Майте на увазі, натуральні тканини будуть горіти, а не плавитися! Обпалювати, якщо ви використовуєте свічку, слід не на кінчику вогню, а ближче до його основи — там, де помаранчеве полум’я, швидко проносячи краєчок квадратика через вогонь, а в деяких випадках — поруч, не опускаючи в полум’я — це залежить від самої тканини і з’ясовується методом тику.

Іноді, для тієї ж мети я використовую клей для обробки зрізів тканини, Prym Fray Check наприклад. Але він робить тканину жорсткою і, іноді, змушує її міняти колір.

Основних пелюсток два — гострий і круглий. На їх основі робиться більшість хана-канзаші.

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Почнемо з гострого пелюстки.

Складаємо квадратик навпіл:

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

..і ще раз навпіл:

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Якщо у вас м’яка тканина, а пелюстка хочеться зовсім гострий, з вузьким краєм — складену заготовку можна пропрасувати праскою.

А потім, ви не повірите, потрібно ще раз складіть навпіл:

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Якщо тепер подивитися на складений квадратик з боку діагоналі — у нас вийшов гострий пелюстка:

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Кінчик пелюстки «б» підрізаємо і опаляем.

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Той, який ви хочете отримати квітка — високий, низький, з нахилом або без — визначає положення лінії «а», за якою потрібно підрізати пелюстка.

Квітка з цілими і підрізаними по лінії «а» пелюстками:

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Можна залишити дірку в серединці пелюстки, її можна запаяти наглухо, можна взагалі не різати по лінії «а» — це залежить від бажаного виду квітки.

Ось, наприклад, у цього на зовнішніх пелюстках залишено отвір, а на маленькому внутрішньому квітку, пелюстки наглухо запаяні:

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Якщо тканина не сиплеться — її можна і не спалювати. Але обпалені краю зазвичай сплавливаются, і тримаються самі, а щоб не розгортався неопаленный пелюстка — вам доведеться закріпити його шпилькою. Готові пелюстки відкладаємо в сторону.

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Зробивши необхідну кількість пелюсток, збираємо їх на нитку і зводимо в кільце:

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Замаскуйте серединку пайеткой або чашкою для намистини — і квітка готова.Кількість пелюстків і їх розміри можна варіювати, отримуючи різні варіанти кольорів. Ось тут, наприклад, склеєні три ряди підрізаних пелюсток, пірамідкою, кожен наступний ряд складається з пелюсток меншого розміру:

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

А тут, просто пелюстки різних розмірів і кольорів:

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Щоб зробити двокольоровий пелюстка, перед останнім згинанням накладіть одну заготовку на іншу, трохи змістивши вниз, і перегніть останній раз:

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Щоб було простіше, квадратик для внутрішнього пелюстки можна робити міліметрів на 5 менше, ніж для зовнішнього.

Складаємо квадратик навпіл:

Складений куточок можна прошити, щоб не розвалився в процесі подальших маніпуляцій:

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Переверніть заготовку і складіть бічні закутки до центру:

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Складіть навпіл, так, щоб тільки що загорнуті куточки опинилися всередині:

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Розправте пелюстка, закріпіть шпилькою і капніть на закладені куточки трохи клею. Відкладіть в сторону, нехай підсихає. Можна скропити його лаком, щоб краще зберіг форму. Але тоді вам доведеться почекати, поки лак остаточно висохне.

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Зробивши потрібну кількість пелюсток, переконавшись, що клей/лак висохли, відріжте підшиті куточки і зберіть пелюстки на нитку. Прикрасьте, і квітка готовий.

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Щоб зробити подвійний пелюстка — накладіть другу заготовку на першу після того, як зігнете квадратик навпіл, і потім складайте їх кути як одне ціле. Як і у випадку з гострим пелюсткою, «внутрішню» заготівлю треба трохи зрушити вниз, або робити її із квадратиків розміром трохи менше, ніж квадратики для зовнішнього пелюстки.

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Ось, власне і все.

Творіть, комбінуйте і створюйте.

Удачі вам.

Опівнічний марення, Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Короткий опис статті: канзаші майстер клас Методи складання основних пелюсток, парочка дрібних рад, приклади та схеми. Нічого глобального, але новачкам, сподіваюся, допоможе. На істину в останній…

Джерело: Опівнічний маячня — Майстер-клас з основ виготовлення канзаші

Також ви можете прочитати