Майстерня інтерєрів ArtiHome.ru : Ручна робота.Майстер-клас

30.09.2015

Майстерня інтер’єрів ArtiHome.ru
ручна робота

Майстерня інтерєрів ArtiHome.ru : Ручна робота.Майстер-клас
Для обрамлення великого дзеркала в холі, був обраний складний гіпсовий карниз, що складається з широкої тяги і вузькою порізки з безліччю маленьких апетитних кульок. Класична тяга з дуже великими гладкими хвилеподібними складками добре впишеться в еклектичний інтер’єр, додавши йому солідності і грунтовності. Порізка зробить обрамлення дзеркала більш ошатним і декоративним.

Нам знову потрібно для роботи:

— гіпсові деталі обрамлення

— срібляста акрилова фарба в балончику

— акрилова фарба темно-сірого кольору

— книжечка срібною патали на 25 листів

— мордан (клей для патали)

— лак для патали

— кисть для фарбування, тонка м’яка кисть для нанесення клею, і пензель для лаку.

— гіпс

— клей ПВА

Починаємо з того, що фарбуємо тяги в сріблястий колір. Оскільки поверхня деталей дуже гладка, і навіть дуже м’яка кисть залишає невеликі борозни-розлучення, використовуємо фарбу в балончиках. Процес займає всього дві-три хвилини. Фарбувати бажано в добре провітрюваному приміщенні, попередньо застеливши місце фарбування. Фарба дуже швидко сохне — вже через півгодини приступаємо до наступного етапу.

Наступний етап — наклейка тяги навколо дзеркала. Для цього розводимо гіпс клеєм ПВА, отриману кашку накладаємо тонкими смужками (або коржами) із зворотного боку нашого багета і сильно притискаємо до стіни. Оскільки стіни вже були повністю готові і пофарбовані, намагаємося покласти стільки клею, щоб він не вилазив з-під тяги при наклеюванні. Акуратно стыкуем попередньо спиляні під 45 градусів кутові деталі. Гіпс дуже швидко твердне, вже через годину можна діяти далі.

Наступний крок — наклейка нашої витонченої порізки в жолобок тяги. Знову використовуємо гіпс і ПВА. Після того, як порізка висохла, шпаклюємо місця стиків деталей багета. Чекаємо повного висихання і шліфуємо дрібнозернистим наждачним папером.

Отже, всі частини багета зібрані і наклеєні на свої місця. Захищаємо картоном (папером, плівкою) стіну і дзеркало, і фарбуємо багет з балончика ще раз.

Особливо ретельно профарбовують порізку і місця стиків.

Але це ще не все! Занадто новенька і блискуча вийшла наша рама.

Крім того, сріблястий колір фарби більше схожий на полірований алюміній, ніж на постарене часом срібло… Виправляємо це акриловою фарбою, що залишилася від фарбування стін. Фарба дуже темного сірого кольору. Вона як би чорнить срібло, роблячи його благороднішим і «натуральніше». Наносимо фарбу щіткою з жорсткою щетиною на всю поверхню багета, ретельно промальовуючи всі поглиблення і улоговинки. Потім, давши фарбі трохи підсохнути, прибираємо надлишки ганчіркою. Фарба легко стирається, залишаючи легкі темні «подряпини» на випуклих частинах і роблячи темними глибокі частини рельєфу. Ефект старовини досягнутий.

Але немає межі досконалості, і треба додати зовсім трохи блиску, щоб дзеркало стало не тільки старий, але ще й ошатним! Для цього покриваємо наші малесенькі гладкі кульки шматочками срібною патали.

Процес сріблення був докладно описаний в попередньому майстер-класі.

Посеребрив кульки, покриваємо їх безбарвним захисним лаком.

Короткий опис статті: ручна робота майстер клас

Джерело: Майстерня інтер’єрів ArtiHome.ru : Ручна робота.Майстер-клас

Також ви можете прочитати